NEWSLETTER

Εγγραφείτε στο Newsletter μας ώστε να λαμβάνετε τα νέα μας.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τοσίτσα 11, Εξάρχεια
Αθήνα 10683
T: 210 8223205 | 210 8228936
F: 210 8211390
E: ees@ath.forthnet.gr

ΑΡΣΕΝΗ ΤΖΕΝΗ

Διεύθυνση   Fax
Τηλέφωνο 6973223229 E-mail earsenis@yahoo.com
Διεύθυνση Internet http://www.eugeniaarsenis.com

• “ΑΝ ΟΙ ΕΛΠΙΔΕΣ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ ΑΝΤΛΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΝΙΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ, Η ΤΖΕΝΗ ΑΡΣΕΝΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΕΙ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ”     

(TA NEA, 11/08/2003)


• “ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΘΕΤΙΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΤΟΥ ΒΡΕΤΑΝΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΖΕΝΗ, ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ”

(ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ, 20/08/2003)


• “ΟΤΑΝ ΜΙΑ ΝΕΑΡΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΔΙΑΠΡΕΠΕΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ. ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗ ΘΕΑΤΡΟΛΟΓΟ-ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΔΑ ΤΖΕΝΗ ΑΡΣΕΝΗ, ΜΙΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΔΑ ΠΟΥ – ΠΑΡΑ ΤΟ ΝΕΑΡΟ ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΤΗΣ – ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΑ 'ΜΠΡΑΒΟ' ΤΟΥ ΛΟΝΔΡΕΖΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΥ”

(ΕΘΝΟΣ, 13/08/2003)


ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


ΑΚΑΔΗΜΑЇΚΗ


• Διδακτορική Διατριβή (Αισθητική Φιλοσοφία, Όπερα, Αρχαία Ελληνική Τραγωδία) Τμήμα Γερμανικής Φιλοσοφίας, Πανεπιστήμιο Λονδίνου, Royal Holloway


• Επιστημονική Έρευνα στην Όπερα, Τμήμα Μουσικολογίας, Σχολή Καλών Τεχνών, Πανεπιστήμιο Βοστόνης


• Μεταπτυχιακή Έρευνα M.Phil. στη Φιλοσοφία, Τμήμα Φιλοσοφίας, Πανεπιστήμιο Λονδίνου, University College London

 

• Πτυχίο Θεατρολογίας, αναγνώριση και ισοτιμία από το ΔΙ.Κ.Α.Τ.Σ.Α.(πράξης υπ’ αριθμόν 35 1-20/2004), Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Λονδίνου, Royal Holloway


ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ


• 2006-2007: Σκηνοθεσία Κινηματογράφου, New York Film Academy


• 2002-2003: Σκηνοθεσία Όπερας, Τμήμα Μουσικολογίας, Σχολή Καλών Τεχνών, Πανεπιστήμιο Βοστόνης


• 1996-1998: Σκηνοθεσία Θεάτρου (Μέθοδοι Σκηνοθεσίας, Ο Σκηνοθέτης και η Σκηνή, Αρχαίο Ελληνικό Θέατρο, Μπρεχτ και Επικό Θέατρο, Θέατρο του Παραλόγου, Commedia dell’ Arte, Όπερα Πεκίνου), Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Λονδίνου, Royal Holloway


• 1996-1997: Θεωρία και Αισθητική Κινηματογράφου, Τμήμα Κινηματογράφου, Πανεπιστήμιο Λονδίνου, Royal Holloway


• 1995-1997: Υποκριτική (Στανισλάφσκι, Μπρεχτ, Θέατρο Μαριονέτας, Physical Theatre),

Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Λονδίνου, Royal Holloway    


• 1995-1996: Εισαγωγή στη Σκηνογραφία και Ενδυματολογία, Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Λονδίνου, Royal Holloway    

 

• 1995-1996: Εισαγωγή στην Ηχοληψία και το Φωτισμό, Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Λονδίνου, Royal Holloway    


• 1995-1996: Βασικές Αρχές Μοντάζ, Τμήμα Κινηματογράφου, Πανεπιστήμιο Λονδίνου, Royal Holloway    


• 1982-1995: Μουσικές Σπουδές (Σολφέζ, Αρμονία, Θεωρία Μουσικής, Ιστορία Μουσικής, Μορφολογία Μουσικής, Dicteé, Χορωδία, Prima Vista - Αττικό Ωδείο), Πιάνο (1982-2000) – τα τρία τελευταία έτη στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Λονδίνου, Royal Holloway, Κιθάρα, Jazz Piano

Κλασσικό Μπαλέτο, Jazz (Αττικό Ωδείο, Ραλλού Μάνου, Πανεπιστήμιο Λονδίνου, Royal Holloway)


ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ-ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ


• 2009: Merola Career Grant από το San Francisco Opera Center


• 2007: Επελέγη από την San Francisco Opera έπειτα από ακροάσεις και συνεντεύξεις σε πέντε πολιτείες της Αμερικής, όπου συμμετείχαν περίπου 800 καλλιτέχνες, για να σκηνοθετήσει παράσταση αφιερωμένη στα 50 χρόνια του San Francisco Opera Center


• 2006: Υποτροφία Fulbright for Artists and Art Scholars για Σκηνοθεσία Κινηματογράφου


• 2006: Υποτροφία από την New York Film Academy για Σκηνοθεσία Κινηματογράφου


• 2006: Υποτροφία από το Ίδρυμα Προποντίς για Κινηματογραφικές σπουδές στη Νέα Υόρκη


• 2004-2005: Υποτροφία «Αλέξης Μινώτης» εις μνήμην Κατίνας Παξινού από το Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης


• 2004-2005: Υποτροφία από το Ίδρυμα «Αλέξανδρος Σ. Ωνάσης» για εκπόνηση Διδακτορικής Διατριβής


• 2004: Βραβείο «Dame Margaret Tuke Travel Bursary» από το Πανεπιστήμιο του Λονδίνου, Royal Holloway


• 2002: Υποτροφία για επιστημονική έρευνα στο Πανεπιστήμιο της Βοστόνης (Τμήμα Μουσικολογίας) από το Ίδρυμα «Αλέξανδρος Σ. Ωνάσης»


• 2001-2004: Υποτροφία για εκπόνηση Διδακτορικής Διατριβής, Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών  


• 1998: Αναβάθμιση από την εκπαιδευτική βαθμίδα MA (Master of Arts) στη βαθμίδα δόκιμου διδάκτορος M.Phil. (Master of Philosophy) σε διάστημα δυο μηνών, μετά από απόφαση επιτροπής του Πανεπιστημίου του Λονδίνου, UCL   


• 1988-1994: Βραβεία και αριστεία από το Υπουργείο Παιδείας  για ακαδημαϊκή πρόοδο καθ’ όλη τη διάρκεια της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης


• 1991-1994: Τιμητική Υποτροφία από το Αρσάκειο Λύκειο ως συμπεριλαμβανομένη στις τρεις καλύτερες μαθήτριες όλων των τμημάτων του Σχολείου


• 1986-1994: Σημαιοφόρος και παραστάτιδα σε όλες τις εκδηλώσεις του Αρσακείου Σχολείου λόγω ακαδημαϊκής επίδοσης


ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ


ΟΠΕΡΑ/ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ


• "Οι Γάμοι του Φίγκαρο" του Wolfgang Amadeus Mozart, μουσική διεύθυνση: Andrew J. Chung, Oakland Metro Operahouse, California 2009

Σκηνοθεσία, Δραματουργική Επεξεργασία


• "Το Μυστικό Βασίλειο" του Ernst Krenek, μουσική διεύθυνση: Θόδωρος Αντωνίου, Εθνική Λυρική Σκηνή, Αθήνα 2009

Σκηνοθεσία και Δραματουργική Επεξεργασία


• "Freud for Her" του Ι. Βαλέτ, μουσική διεύθυνση: Θόδωρος Αντωνίου, Εθνική Λυρική Σκηνή, Αθήνα 2009

Σκηνοθεσία


• "Το Μυστικό των Ποταμών" του Μηνά Αλεξιάδη, μουσική διεύθυνση: Θόδωρος Αντωνίου, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Αθήνα 2008

Επιμέλεια Σκηνοθεσίας και Video


• "Ο Τσάρος Φωτογραφίζεται" του Kurt Weill, μουσική διεύθυνση: Θόδωρος Αντωνίου, Εθνική Λυρική Σκηνή, Αθήνα 2008

Σκηνοθεσία, Χορογραφία και Δραματουργική Επεξεργασία


• "Χορεύουμε" του Γ. Βασιλαντωνάκη, μουσική διεύθυνση: Θόδωρος Αντωνίου, Εθνική Λυρική Σκηνή, Αθήνα 2008

Σκηνοθεσία


• "Ένα Σώμα" του Χ. Γωγιού, μουσική διεύθυνση: Θόδωρος Αντωνίου, Εθνική Λυρική Σκηνή, Αθήνα 2008

Σκηνοθεσία


• "Grand Finale, Σκηνές από είκοσι όπερες, από τον Monteverdi στον Sondheim" μουσική διεύθυνση: Stephen Lord, San Francisco Opera, 2007

Σκηνοθεσία


• "Introductions and Goodbyes" του Lucas Foss (λιμπρέτο του Menotti), μουσική διεύθυνση: Θόδωρος Αντωνίου, Ινστιτούτο Γκαίτε, Αθήνα 2007

Σκηνοθεσία


• "Πράγματι?!" του Karl Amadeus Hartmann, μουσική διεύθυνση: Θόδωρος Αντωνίου, Ινστιτούτο Γκαίτε, Αθήνα 2007

Σκηνοθεσία


• "Κέρινες Φιγούρες" (Wachsfigurenkabinett) του Karl Amadeus Hartmann, μουσική διεύθυνση: Θόδωρος Αντωνίου, Εθνική Λυρική Σκηνή, Αθήνα 2006

Σκηνοθεσία, Δραματουργική Επεξεργασία και Μετάφραση


• "The Nightingale and the Rose" (Το Αηδόνι και το Τριαντάφυλλο), όπερα σε μουσική Α. Χριστοδουλίδου, City of London Festival, Λονδίνο 2005

Λιμπρέτο


• "El Cimarrón" του Hans Werner Henze, μουσική διεύθυνση: Θόδωρος Αντωνίου, Εθνική Λυρική Σκηνή, Αθήνα 2005

Σκηνοθεσία, Μετάφραση-Προσαρμογή, Δραματουργική Επεξεργασία και Φωτισμοί


• "Ταραχή στην Ταϊτή" του Leonard Bernstein, μουσική διεύθυνση: Θόδωρος Αντωνίου, Εθνική Λυρική Σκηνή, Αθήνα 2005

Μετάφραση


• "Ο Φάρος" του Sir Peter Maxwell Davies, σκηνοθεσία: Γιώργος Μιχαηλίδης, Εθνική Λυρική Σκηνή, Αθήνα 2004

Μετάφραση και Βοηθός Σκηνοθέτις


• "Αντιγόνη", παράσταση βασισμένη στο έργο του Σοφοκλή σε μουσική Felix Mendelssohn με τη City of London Sinfonia υπό τη διεύθυνση του μαέστρου Richard Hickox και τη χορωδία του BBC, για το Φεστιβάλ BBC Proms, Royal Albert Hall, Λονδίνο 2003 (Ζωντανή Μετάδοση από το BBC Radio 3 και το BBC Worldwide)

Σκηνοθεσία, Δραματουργική Επεξεργασία και Μετάφραση


ΘΕΑΤΡΟ


• "Τα Σημεία Στίξεως" του Μάριου Ποντίκα, Εθνικό Θέατρο, 2008

Σκηνοθεσία


• "Ο Κύριος Πουντίλα και ο Ανθρωπός του Ματτί" του Bertolt Brecht Studio Theatre, Λονδίνο, 1998

Σκηνοθεσία και Σύνθεση της Μουσικής για την παράσταση


• Meeting of Cultures", Noh Studio, Λονδίνο, 1998

Σκηνοθεσία και Δραματουργική Επεξεργασία


• "Ο Γλάρος του Τσέχοφ", μια Commedia dell’ Arte διασκευή του θεατρικού έργου, σκηνοθεσία David Wiles, Studio Theatre, Λονδίνο, Φθινόπωρο 1997

Σύνθεση της Μουσικής για την παράσταση


• "Υψιπύλη" του Ευριπίδη για το Συνέδριο Κλασικιστών της Μεγάλης Βρετανίας, σκηνοθεσία David Wiles, Royal Holloway University of London, Άνοιξη 1997

Σύνθεση της Μουσικής για την παράσταση


• "Operators and Things", βασισμένο στο βιβλίο της Barbara O’ Brian. Θέατρο Μαριονέτας Noh Studio, Λονδίνο, 1996

Σκηνοθεσία και Δραματουργική Επεξεργασία


• "Από το Νταντά στο Παράλογο" Studio Theatre, Λονδίνο, 1996

Σκηνοθεσία και Δραματουργική Επεξεργασία


• Αρχαίων Μονόλογοι: "Αντιγόνη-Ηλέκτρα-Μήδεια" Noh Studio, Λονδίνο, 1995

Σκηνοθεσία, Δραματουργική Επεξεργασία, Μουσική Επιμέλεια και Παρουσίαση


• "Όπερα της Πεντάρας" του Bertolt Brecht Studio Theatre, Λονδίνο, 1995 Σκηνοθεσία, Παρουσίαση και Ενορχήστρωση τραγουδιών του Kurt Weill


ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ/ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ


• "Πανσέληνος", ταινία μεγάλου μήκους του Κ. Κατζουράκη, 2008-09

Προετοιμασία Ηθοποιών (Actor Coaching)


• "Generations", ταινία μικρού μήκους, παραγωγή New York Film Academy, 2007

Σκηνοθεσία, Σενάριο, Μοντάζ και Μουσική Επιμέλεια


• "Το Τσέλο", ταινία μικρού μήκους, παραγωγή New York Film Academy, 2007

Σκηνοθεσία, Σενάριο και Μοντάζ


• Διαφημιστικό σποτ για το 1ο Διεθνές Συνέδριο του Επιστημονικού Συλλόγου Θεατρολόγων, Αθήνα 2006

Σκηνοθεσία και Σπικάζ (αφήγηση)


• "Βιολογικός Κλιματισμός", ντοκιμαντέρ για την Προστασία του Περιβάλλοντος, Εκπαιδευτική Τηλεόραση, Αθήνα 2005

Επιστημονική Σύμβουλος, Επιλογή Κειμένων


• "Ο Μύθος της Ελένης", ντοκιμαντέρ, Εκπαιδευτική Τηλεόραση, Αθήνα 2004

Σεναριογράφος, Επιστημονική Σύμβουλος


ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ


• Ευρωπαϊκός Λογοτεχνικός Μαραθώνιος, Πολυχώρος Πολιτισμού Αθηναΐς, συμπαραγωγή Αθήνα/Ιταλία, 2007

Σκηνοθετική και Τεχνική Επιμέλεια και παραγωγή DVD


• "Ακυβέρνητες Πολιτείες", Στρατής Τσίρκας, εκδήλωση για την παρουσίαση της Τριλογίας από την Χρύσα Προκοπάκη, Αθήνα 2004

Μουσική Επιμέλεια


• "Γράμμα στον Ορέστη" του Ιάκωβου Καμπανέλλη, μονόλογος με την Εύα Κοταμανίδου, ΧΙΙ Διεθνής Συνάντηση Αρχαίου Ελληνικού Δράματος, Δελφοί, 2004

Μουσική Επιμέλεια


• Συμμετοχή σε συναυλίες Κλασσικής Μουσικής (πιάνο) επί εννέα έτη


ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΙΑ ΜΟΝΟΠΡΑΚΤΑ (WEILL, ΒΑΣΙΛΑΝΤΩΝΑΚΗΣ ΓΩΓΙΟΣ) – (ΕΘΝΙΚΗ ΛΥΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ, ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2008)


• Οδός Πανός: «Με ικανοποίηση είδαμε και τα τρία μονόπρακτα με την ευρηματική, μελετημένη και καλοκουρδισμένη σκηνοθεσία της Τζένης Αρσένη». (Τεύχος 141, Ιούλιος-Σεπτέμβριος 2008) – Α. Βαβλίδας


ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟ GRAND FINALE (SAN FRANCISCO OPERA, ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2007)


• San Francisco Chronicle: «“Δεν ήταν μόνο οι τραγουδιστές που έλαμψαν    στα φώτα της δόξας. Αυτό το καλοκαίρι παρουσιάστηκε η πρωτοεμφανιζόμενη σκηνοθέτις Τζένη Αρσένη, η οποία σκηνοθέτησε την    παράσταση “Finale” με τη μεγαλύτερη οξυδέρκεια και ικανότητα που μπορώ να θυμηθώ από τότε που παρακολουθώ αυτό το καλλιτεχνικό γεγονός. Στο ένα απόσπασμα μετά το άλλο, δημιούργησε μικρούς θεατρικούς μικρόκοσμους που απελευθέρωσαν την παράσταση από τη μονοτονία της στατικότητας -που συχνά συναντάμε στην όπερα-, χωρίς ποτέ να επισκιάσει τους τραγουδιστές ή να μας αποπροσανατολίσει άσκοπα από τη μουσική. Δεν είναι λοιπόν μόνο τα φωνητικά ταλέντα τα οποία θα λάμψουν στο μέλλον». (20/5/2007)


ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΕΡΑ ΚΕΡΙΝΕΣ ΦΙΓΟΥΡΕΣ ΤΟΥ KARL AMADEUS HARTMANN (ΕΘΝΙΚΗ ΛΥΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ, ΜΑΪΟΣ 2006)


• Εξπρές: «Μας συνεπήραν οι γοργότατοι σκηνοθετικοί ρυθμοί της Τζένης Αρσένη». (27/5/2006) – Γ. Λεωτσάκος


ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΕΡΑ EL CIMARRÓN ΤΟΥ HENZE (ΕΘΝΙΚΗ ΛΥΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ, ΜΑΪΟΣ 2005)


• Τα Νέα: «Το El Cimarron, σκηνοθετημένο με γνώση από τη νεαρή Τζένη Αρσένη [...] χειροκροτήθηκε με θέρμη και μπράβο». (23/5/2005) – Γ. Σαρηγιάννης


• Ριζοσπάστης: « Πρόκειται για ένα κράμα λυρικού θεάτρου και πρόζας, άγνωστο μέχρι τώρα στην Ελλάδα, το οποίο σκηνοθέτησε λιτά, με το αρμόζον αισθητικά μέτρο, αλλά και με αίσθημα, η νέα πρωτοεμφανιζόμενη, ελπιδοφόρα Τζένη Αρσένη». (1/6/2005) – Α. Ελληνούδη


KΡΙΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΒΡΕΤΑΝΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΤΟΥ MENDELSSOHN (ROYAL ALBERT HALL, ΙΟΥΛΙΟΣ 2003)


• The Guardian: «Δυνατή Αντιγόνη, η παράσταση που ανέβηκε από την Eugenia Arsenis με τον Richard Hickox να διευθύνει την City of London Sinfonia και τους BBC Singers. [...] Η Zoe Waites ήταν μια αξιοπρεπής Αντιγόνη που αντιμετώπιζε με ηρεμία τον Brian Protheroe, που ενσάρκωνε έναν ψυχικά καταρρέοντα Κρέοντα. Η διεύθυνση της ορχήστρας και η εκτέλεση των χορικών ήταν εκρηκτικές και το ίδιο το έργο – που πραγματεύεται την αποσιώπηση της αντιγνωμίας σε περίοδο πολέμου – έμοιαζε να ήταν πιο επίκαιρο από ποτέ».(25/7/2003)


• The Daily Telegraph: «Η παράσταση χαρακτηρίστηκε από ιδιαίτερα προσεγμένες λεπτομέρειες που αποκάλυπταν τον πυρήνα του έργου σε αυτό το ιδιαίτερα πειστικό ανέβασμα». (25/7/2003)


• Ο Γερμανός Κλασικιστής Professor Hellmut Flashar που ειδικεύεται στο έργο Αντιγόνη του Mendelssohn, μας τίμησε ιδιαίτερα με την παρουσία του, αφού ήρθε από τη Γερμανία ειδικά για την παράσταση. Στις 16/8/2003 έγραψε:

“Ομολογώ ότι δεν ξαναείδα ούτε άκουσα παράσταση της «Αντιγόνης» του Mendelssohn που να ήταν πιο πειστική από τη δική σας. Έχω ακούσει τη μουσική αυτή σε αίθουσες συναυλιών από το 1979 (όταν άρχισε να ξαναπαίζεται) μέχρι σήμερα τουλάχιστον γύρω στις δώδεκα φορές, αλλά σχεδόν πάντα σε μορφή κοντσέρτου. Αλλά υπάρχει κενό στην πρόσληψη της παράστασης στο σύνολό της. Το καλαίσθητο ανέβασμά σας, αποσαφήνισε το συσχετισμό της μουσικής και του δράματος σύμφωνα με την έννοια του -βαγκνερικού- Gesamtkunstwerk”.


Στις 25/6/2004 ο Καθηγητής Flashar με προσκάλεσε στο Συμπόσιο Αρχαίου Δράματος Antikenfestpiele στην πόλη Trier της Γερμανίας, όπου με τίμησε μιλώντας για την παράστασή μου.


ΣΥΝΕΔΡΙΑ-ΟΜΙΛΙΕΣ-ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ-ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ


• 2009: Πειραματική Λυρική Σκηνή: "Για Αυτούς που δεν την Γνώρισαν, για Εκείνους που δεν Κατάλαβαν, για Όσους την Αγάπησαν" (Μέγαρο Μουσικής Αθηνών) – Υπό Έκδοσιν


• 2008: Κέρινα Ομοιώματα εν Κινήσει: "Από την Παρτιτούρα στη Σκηνή" (Κέντρο Σημειολογίας του Θεάτρου & Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Φιλοσοφική Σχολή Πανεπιστημίου Αθηνών)


• 2006: Κέρινες Φιγούρες: "Ο Τσάρλι Τσάπλιν στη Σύγχρονη Όπερα" (Σημείωμα Σκηνοθέτιδος), Πρόγραμμα Πειραματικής Λυρικής Σκηνής


• 2006: Ανασκόπηση της Αισθητικής μέσα από τις Τέχνες: "Η Μεταμόρφωση της Αισθητικής και η Αισθητική της Μεταμόρφωσης" (Ακαδημία Αισθητικής Οδοντιατρικής, Βελιγράδι)


• 2005: Εναλλακτικές Σκηνοθετικές Προσεγγίσεις στο Αρχαίο Δράμα: Η "Αντιγόνη" του Σοφοκλή ως Μουσικο-θεατρικό Δρώμενο (1ο Θεατρολογικό Συνέδριο του Πανελλήνιου Επιστημονικού Συλλόγου Θεατρολόγων) – Υπό Έκδοσιν


• 2005: Σκηνοθετώντας την "Αντιγόνη" του Mendelssohn (Mendelssohn in the Long Nineteenth Century, Trinity College, Δουβλίνο)


• 2005: "El Cimarrón", Πρόγραμμα Πειραματικής Λυρικής Σκηνής


• 2004: Ρομαντισμός και Αρχαία Ελλάδα: Mendelssohn-Σοφοκλής, Μια Μουσική Προσέγγιση στο Αρχαίο Δράμα (ΧΙΙ Διεθνής Συνάντηση Αρχαίου Ελληνικού Δράματος, Δελφοί) – Δημοσίευση, Ευρωπαϊκό Πολιτιστικό Κέντρο Δελφών


• 2003: Μουσική Κατανόηση και η Αισθητική της Μουσικής (2ο Διεθνές Εργαστήριο Κλινικής Νευροενδοκρινολογίας: Μουσική και Εγκέφαλος, Αθήνα-Hilton)


• 2003: "Ο Θάνατος της Ηλέκτρας": Ψυχαναλυτική Προσέγγιση της Όπερας "Ηλέκτρα" των Hofmannsthal-Strauss (British Psychoanalytic Society: Τέχνη και Υποσυνείδητο, Ιούλιος-Λονδίνο και Ελληνική Ψυχιατρική Εταιρεία: XVII Διεθνές Συνέδριο Ψυχοπαθολογίας της Έκφρασης και Θεραπείας Μέσω της Τέχνης, Οκτώβριος-Αθήνα) – Δημοσίευση


• 2001: Το Ιλαροτραγικό στον Friedrich Dürrenmatt, Πρόγραμμα, Θέατρο Μέλι


• 2001: Σχέση Μουσικής και Κειμένου στο Πλαίσιο της Εγελιανής Φιλοσοφίας στην "Αντιγόνη" του Mendelssohn (Συμπόσιο Αρχαίου Δράματος, Λονδίνο – Οξφόρδη - Διοργανώτρια και υπεύθυνη δημοσίευσης πρακτικών και περιλήψεων του Συμποσίου Αρχαίου Ελληνικού Δράματος στο Διαδίκτυο )


• 1999: "Περί του Εαυτού και της Προσωπικής Ταυτότητας". Διαπραγμάτευση της Γενεαλογίας της Ηθικής του Nietzsche (Τμήμα Φιλοσοφίας, Πανεπιστήμιο Λονδίνου UCL)


• 1999: Διαπραγμάτευση της Ιδέας της Αισθητικής Συμπεριφοράς όπως Αναπτύσσεται από τον Jerome Stolnitz. Προβληματισμοί και Ενστάσεις από τον George Dickie (Τμήμα Φιλοσοφίας, Πανεπιστήμιο Λονδίνου Birkbeck College)


• 1999: Η Ιδέα της Αναπαράστασης στη Φωτογραφία, τον Κινηματογράφο και τη Ζωγραφική (Τμήμα Φιλοσοφίας, Πανεπιστήμιο Λονδίνου, Birkbeck College)


• 1998: Η Πτώση του Κομμουνισμού και οι Πολιτικές Εξελίξεις μετά το 1989 όπως Επηρεάζουν το Σύχγρονο Βρετανικό Δράμα (Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Λονδίνου, Royal Holloway)


• 1998: Εναλλακτικές Σκηνοθετικές Προσεγγίσεις του Αρχαίου Ελληνικού Δράματος στο Σύγχρονο Κόσμο (Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Λονδίνου, Royal Holloway)


• 1997: Well – made plays: Οι Κοινωνικοπολιτικές Επιδράσεις στο Θέατρο στη Γαλλία του 18ου αιώνα (Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Λονδίνου, Royal Holloway)


• 1996: Bertolt Brecht: Το Επικό Θέατρο και η Μαρξιστική Επιρροή (Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Λονδίνου, Royal Holloway)


• 1995: Freud: Τέχνη και Ψυχανάλυση, Ψυχαναλυτική Προσέγγιση Χαρακτήρων της Παγκόσμιας Δραματουργίας (Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Λονδίνου, Royal Holloway)


• 1993: Ελληνική Τέχνη και Ευρώπη (Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο, Ηράκλειο Κρήτης – Δημοσίευση, Ελληνική Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία, Εκπρόσωπος του 1ου Αρσακείου Λυκείου στο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο, Υπεύθυνη έκδοσης των σχετικών πρακτικών)

 

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΙ/ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ


• Διδακτικό Προσωπικό (Π.Δ. 407/80) Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου


• Διδακτικό Προσωπικό, Hellenic American University


• Υπεύθυνη Συντονισμού και Δραματολογίου της Πειραματικής Λυρικής Σκηνής


• Τακτικό μέλος του Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου


• Τακτικό μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Σκηνοθετών


• Τακτικό μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου Θεατρολόγων


       


 

.


ΕΡΓΑ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ



Site by Webrelations